sjukis:(

heej i dag har jag varit hemma från skolan :( jag blev sjuk på Ängsholmen men det blev värre när jag komm hem men i går blev det bättre men jag har jätte int i halsen i dag men jag SKA gå till skolan i morgon och på söndag ska jag och min storasyster Malin gå på grönan XDXDXXD och i morgon kommer Jennifer ( min systers barn) och ska sova över här roligt tycker jag för hon är så söt!! men hon kan vara lite busig som at dra en i håret och så :P jag ska gå och drika te¨:D



 Jennifers lilla vovve Shakira :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nejmen, åh vilken liten sötis till hund!

2008-09-11 @ 20:11:48
URL: http://vissla.webblogg.se/
Postat av: sv:joanna

Hihi ja hon är så söt det är en veimaran, tror jag att det stavas XD

2008-09-12 @ 11:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0