tisdag

tjena idag blev Björn väldigt arg på Pamela men jag fattar inte vf ?? Men jag vill inte blanda mig i i det . Min gympa påse är helt borta :( och jag har ingen aning om var den kan vara!! Det var en kille i dag och han var helt konstig han började typ dra i min jacka så jag hoppade undan :P. I dag hade vi diagnos också det gick väl ganska bra hoppas jag hihi. just nu chattar jag med becca och jimpan :P När jag åkte buss till skolan så gick det in en dam i bussen och min kommpis Nyimanding sa högt till mig och pamela kolla hönan hahahha, då sa jag och pamela Nyimanding va lite tyyyyst !! på resan hem fick jag godis av Peter XD. och jag fick i dag veta att Pamela ska byta skola :(  Här är en bild på Pamelaimage2

Kommentarer
Postat av: Pamela

haha :D kanske byter skola men om alla blir NORMALA igen byter jag inte. Du vet vem eller vilka, man blir så irreterad:P
Kram pamela!

2008-05-13 @ 18:36:08
URL: http://pells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0