jag som trodde att det skulle bli kul :(

heej i dag har det värkligen varit tråkigt :( vi hade friluppsdag vet inte hur det stavas :P. Men det var OK! vi kastade  spjut det var kul och kastade kula det var jätte kul och sprang 60m och hoppa längdhopp men sen hände det . Jag var med i en staffet som inte är likt mig :P, men jaja vi kom tvåa av ganska många klasser och då gick jag till min ryggsäck och där stog den snabbaste i hela klassen ( Basir ) och han sa att jag var bra och jag blev överlycklig för ingen i min nya klass har någonsin sagt att jag är bra på någon sport :) men sen gick jag till en kille ( Björn) som stog och bråka med en tjej ( Pamela) och då sa jag blev du inte förvånad över att jag sprang?? då svara han mm fasst David sa att det  typ var ditt fel att ni förlorade!! och jag blev jätte ledsen trodde att jag skulle börja gråta för springa har jag alltid älskat :( då kände jag att jag alldrig ska ställa upp i någon tävling med skolan om dom bara tycker att jag förstör men sen hände det konstiga, att David komm fram till mig och sa bra kämpat !! och jag gick bara förbi för jag var så arg >:(. Jag ska nog prata med honom i mårgon för vi sitter brevid varandra :S.

image3

Kommentarer
Postat av: HEDDACHUCKEN

Visste inte du hade en blogg (hedda i din klass skriver) men den är bra du kanske inte läser detta men om du gör så jag tyckte du var jättebra jag sa det till några och dom höll med sa ja det till dig ferresten? Bye

2008-06-17 @ 09:14:24
Postat av: sv:joanna

hihi tack så jätte mycket det betyder värkligen mycket för mig (L) och nej det hade du inte sagt XD och det är klart att jag läser detta!! heejdå :)

2008-06-18 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0