Heej :)

tjena idag har jag haft marsvins kalas :) det var jätte roligt fasst vi hade inte så mycket tid på oss :P i mårgon kommer det att bli jääääääättttteeeeee tråkigt jag ska bara vara hemma *pust*. snart ska jag äta. Iskolan hände det inte något speciellt jag körde king på rasten och jag fick vara kung en gång :P  på kalaset åt vi så vi höll på att spy haha :)sen öppnade vi paket dom fick två små hattar av mig och lite marsvins godis av Sandra och ett äpple av Jossan . Synd att mina andra kommpisar inte kunde komma jag kanske kan vara med någon av dom i mårgon eller min syster hihi:) mina små vovvisar ska jag gosa med i kväll vid tvn :) jag är super trött jag vill sova hehe XD. Ja dagen har inte varit suuuupper bra och inte super tråkig. ehhhhm jo juste fruktbålen ( frukt salladen) var suuuuupre goooood ett tips ha juice i :) mega gott heej då



Kommentarer
Postat av: Pamela

önskade jag var där :(

2008-05-28 @ 18:41:53
URL: http://pells.blogg.se
Postat av: Olgiis <3

Åhh

ni hade säkert jätte kul =)

synd att ja inte kunde komma!!

Joanna , kommer sakna dig skit mkt

Kraaamar från Olga

2008-06-14 @ 22:34:32
Postat av: Svar: Joanna

ÅH olga jag kommer att sakna dig super mycket okså §§§§

2008-06-18 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0