dagens och gårdagens :P

heej igår frågade jag David om det där me staffeten han sa att han hade sagt det men han förstår inte at det betydde mycket för mig !! Men senare skulle jag och Sandra planera inför marsvins kalaset asså inte så stort bara fira mina bebisar :). vi gick till maxi och handlade sallad,gurka och ett päron Jossan och kanske enja kommer så det blir jag, Sandra, Jossan och kanske Enja och det ska bli en sallad vi ska äta och en fruktsallad:) Idag har vi sov morgon men måste gå får inte missa bussen föresten jag chattar med jossan och Sandra :)
 


Kommentarer
Postat av: Bea*

Åh vilka sötnosar :) hur många har du?

2008-11-20 @ 20:01:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0